Specjalista Pediatra

lek. med. Hanna Olejniczak

Specjalistyczna Praktyka Lekarska,
60-324 Poznań

Brak zainstalowanej wtyczki FLASH.
Aby pobrać najnowszą wersję Adobe Flash Player kliknij link: Pobierz wtyczkę
ikona Kontakt z nami

telefon kontaktowy:

napisz do nas e-mail:
kontakt@modelarniazdrowia.pl

Homeopatia

Homeopatia jest metodą leczniczą opartą na zasadzie podobieństwa zgodnie z którą substancje podane w dużych dawkach wywołują określone objawy u osób zdrowych, natomiast podane w małych  dawkach mogą wyleczyć podobne objawy chorobowe występujące u osób chorych.
     Jest to terapia ,która uwzględnia odmienny dla każdego organizmu sposób reakcji na chorobę.
Leki homeopatyczne są naturalne, produkowane są z substancji pochodzenia roślinnego, zwierzęcego lub mineralnego.
     Pole działania homeopatii jest bardzo szerokie. Homeopatia jest z powodzeniem stosowana zarówno w chorobach ostrych jak i przewlekłych.
    Należy jednak pamiętać, że homeopatia jest tylko jedną z metod terapii. Nie stosuje się jej w leczeniu nowotworów jako podstawowego leczenia, ani nie zastąpi interwencji chirurgicznej w przypadku zapalenia wyrostka czy złamania nogi .
    Nie pomoże też, gdy organizm utracił możliwość reakcji  i nie daje sprowokować się do walki z chorobą.
   Od 20 lat zajmuję się homeopatią. Opieram się na wiedzy zdobytej na licznych kursach organizowanych przez  firmy BOIRON, DHU, HEEL oraz własnych doświadczeniach.
    Metoda sprawdza się zwłaszcza u dzieci cierpiących na nawracające infekcje dróg oddechowych i alergie. Jeżeli odpowiedź organizmu na to leczenie nie daje oczekiwanych rezultatów j, stosuję leki  konwencjonalne.

ikona Strona główna ikona Nasza oferta ikona Wydarzenia FB ikona Aktualności ikona Kontakt z nami

Gabinet prywatny, Lek. med. Hanna Olejniczak - Specjalista pediatra POZNAŃ, homeopata Poznań - pediatria Poznań, nietolerancje pokarmowe, leczenie chorób pasożytniczych w Poznaniu, homeopatia...

Realizacja: Dpl Agency
Obsługa marketingowa: Borbis Media